venerdì 25 febbraio 2011

Лист-звернення Прем Равата (Махараджі) до людей усього світу

“Кожна людська істота має в собі дивовижну дійсність,
в кожній особі існує верховна краса; в кожній особі є мир і радість, почуття серця. Я пропоную допомогу для надихання людей, нагадуючи їм про їх красу існування, нагадуючи їм, що саме життя - це дарунок. Я їм даю відвагу для розширення горизонтів їхнього розуміння, тому що вони можуть знайти щастя. Кожна людська істота, з моєї точки зору, досконала. В кожному із нас сяє найсвітліше сонце, яке може відмести геть темряву.

Я не пропоную вирішення світових проблем: не маю ні одного. Те, що несу — це, що в кожній людській істоті існує місце, де можна знайти мир. Це і є послання, у якому, на мій
погляд, світ має безнадійну необхідність. І крайня важливість цього послання в тому, що воно загальнодоступне.

Я не пропоную тільки слова: я пропоную практичний метод, який дає можливість відчути щастя, те, що в нас вже присутнє. Моє послання не нове і не античне, воно без часу: мир, щастя, яке всі шукаємо існує в нас. І там було завжди, і буде завжди там. І прийшов момент подивитися всередину нас.

Я пропоную дарунок, від людини до людини. Хочу, щоб усі
мали можливість його отримати, і якщо ви хочете його розвивати, я готовий вам допомагати любим методом можливим для мене.

Фонд Прем Равата був створений спеціально з цією цілью.
Моя надія - це і є це послання, яке, завдяки моїй роботі і підтримці Фонду, можливо донести до всіх, у кожний куточок світу, хто відчуває бажання відчути на смак найкраще у житті".
Махараджі

Не шукай щастя там, де його немає, а йди туди, де воно є. Обійми мить і оціни кожну хвилину у своєму житті такою, якою вона є найсправді, а не іллюзію, яку ти створив сам для себе. Крок за кроком ти увійдеш у вічність, лише пізнай себе, а не продовжуй пізнавати когось, не витрачай дорогоцінний час, даний тобі для того, щоб пізнати істину в собі на непотрібні нікому балачки. Час іде. Бо балачки відведуть тебе туди, де немає ніяких справжніх почуттів, в той час, коли до щастя — лише один крок і зроби його ти сам, бо так ти був задуманий, і чим раніше ти це усвідомиш, і як тільки ти це зробиш, ніхто більше не зможе тебе здолати на твоєму шляху до миру і радості у своєму серці.Тобі дана така можливість пізнати себе, бо настав твій час, саме зараз.

Nessun commento:

Posta un commento