venerdì 4 febbraio 2011

Discovering More in ucraino

Після того як ви прочитали запропоновану брошуру "Відкрий для себе більше" на сайті www.peaceforucraine.com, наступним кроком буде перегляд відео “Відкрий для себе більше”. Його ви знайдете на vimeo.com/20746843 на російській мові. А ось його переклад на рідну мову:

Відео “Відкрий для себе більше”

Запрошуємо вас у рубрику :
Відкрий для себе більше.
Махараджі несе послання миру і надії, він говорить: “Те, що ти шукаєш знаходиться всередині тебе. Твій спокій всередині тебе, і я можу тобі допомогти вступити із ним в контакт.
Його послання — не тільки слова — він пропонує практичний шлях, щоб відчути спокій всередині себе.
Це відео пропонує фрагменти із виступів Махараджі, де він представляє запропоновану можливість і те, як отримати від неї найбільшу користь.

Можливість

Багато чують слово “спокій” і сприймають його скептично: “Про що він говорить, і що таке “спокій”? І як це могло статися, що ми настільки віддалилися від цього чуда?”
Я б ще зрозумів, що ми віддалилися від нього, якби він існував у зовнішньому світі, але спокій, в основному, знаходиться всередині нас. Точно так, як ми здатні бачити, здатні чути, здатні розсуждати, ми також здатні і відчувати спокій. І для багатьох - це ціль, яка висковзує, для дуже багатьох — це те, про що не потрібно задумуватися, доки не проб'є твій час в житті.
Але я тут, щоб тобі сказати, що завжди умісно задумуватися про спокій саме зараз і зараз, коли б воно не настало. Тому, як це не дивно, “завтра” теж стає теперішнім моментом. І коли б це "зараз" не прийшло, це і стає теперішнім моментом для повного щастя, для того, щоб відчути себе задоволеним. А що для цього потрібно? Для цього тобі необхідно відчути свою власну спрагу. І для цього тобі необхідно зрозуміти самого себе, а не якусь філософію, або ідею, а самого себе. Тому що, коли б не заходила мова про задоволення і про повне щастя, то ця річ іде тільки про тебе, про твоє життя. Я тут не тому, щоб говорити про те, що тобі не вистачає, а говорити тобі про те, що в тобі є. Всередині тебе є спрага, і там же знаходиться і колодязь, і там же струмить вода. Всередині тебе є запитання, і там же — відповіді. Всередині тебе є стремління, до повного задоволення і також повне задоволення. Моя задача спробувати стати можливою одну річ, і те, що я пропоную — це Знання.

Що таке Знання?

Люди весь час запитують: що таке Знання? Знання — це щось прекрасне. Чотири техніки — це спосіб з'єднатися з почуттям всередині себе. І звичайно, це просто приклад. Іноді нам необхідно дзеркало, щоб побачити у ньому своє обличчя. У нас є очі і ними можна побачити все останнє. А іще є зауваження нарахунок допомоги.
Багато говорять: “Мені не потрібно ніякої допомоги, я її не хочу. Я хочу зробити все сам”. Найсправді ж ситуація дуже проста, ідеальна.
Тому, що так само, як нам потрібне дзеркало, щоб побачити самого себе, нам точно так же потрібно щось, щоб зосередити наш фокус всередині себе так, що існують дві речі, які різко відрізняються одне від одного. Я не кажу, що відчуття всередині тебе потрібно виробляти, або створювати, а просто можу запропонувати інструмент — це і є Знання. Це є вміння, щоб увійти в контакт із цим відчуттям. У цьому і заключається допомога. Останнє залежить від тебе у цій подорожі. А допомога заключається у тому, що я можу допомогти найсправді, допомогти тобі досягти того, що вже знаходиться всередині тебе, і ти будеш здивований. Тому що, коли ти побачиш, ким ти являєшся найсправді, тобі це здасться надзвичайно прекрасним.

Подорож всередину себе

Мені хотілося б сказати всього декілька слів, які допоможуть тобі у цьому, тому що багато приходять і слухають слова і заплутуються в словах: “Він — Махараджі, він — Прем Рават. Він — це, чи він — те”. Не звертай на це ніякої уваги, тому що справа зовсім не в цьому, а вся справа — в тобі. Справа в житті, яке було тобі дане. Отримати Знання, або приступити до його отримання — це найсправді дуже простий процес, це найсправді проста подорож, тому що ти починаєш сприймати деякі ідеї так, як раніше їх не сприймав.
У нашому житті все приходить тільки із зовнішнього світу. Наші друзі в молодості приходять із зовні. Щоб отримати освіту ми повинні були підти в школу, вона - не вдома, а зовні. І коли ми отримуємо свою першу роботу, то вона теж не вдома, а зовні. І коли ми отримуємо признання у своїх дорогих друзів, то все це теж у зовнішньому світі. І раптом ти опинишся, за нестачою іншого слова скажу так, раптом ти опинишся на перехресті життя, де один чоловік тобі скаже: “Знаєш, те, що ти шукаєш, знаходиться всередині тебе”. Ці слова виглядають дуже простими, але досягають дуже глибоко. І інколи швидкість вимовлення слів набагато швидша ніж розуміння їх дійсного значення. Тому, що хтось говорить: “Те, що ти шукаєш знаходиться всередині тебе”. І ти думаєш: “Звучить відмінно.Але що це означає найсправді?”
В нашому житті є щось більше. Люди говорять, що ми не народжуємося з підручником і, напевне, це так і добре. Але, може, ми народжуємося з усіма правильними бажаннями і стремліннями, і, може, нам потрібно подивитися на них і їх зрозуміти замість того, щоб відмести їх геть:” Я не знаю, що це таке.” Краще їх роздивитися. В цьому заключається процес підготовки до Знання.

Підготовка до миру

Багато підходять до Знання із такими розсудами: “Дай його мені, дай мені його”. Але для цього потрібна підготовка. Ти повинен підготуватися, а чому? Тому, що ти настирно цьому розучувався все своє життя. Все було тільки так. Ти хочеш спокою? Він не у зовнішньому світі. І багато говорять: “Мені просто потрібен мир і спокій. Мені потрібно поїхати у відпустку. Я хочу куди-небудь поїхати і тоді у мене буде мир і спокій. І ось раптом хтось говорить: “Ні, тобі потрібно увійти всередину себе, щоб відчути спокій і мир. Справжній мир і справжній спокій знаходиться всередині тебе.
Так, що підготовка схожа на поле.У землеробця є насіння і він міг би просто сказати: я просто їх розкидаю, але ні, він оре, готує землю, І як це стається, як тобі підготуватися до отримання Знання? З допомогою слухання. Я тобі говорю саме це: “Послухай і подумай над цим. Не просто отримай, а просто послухай і подумай над цим, чи ти дійсно цього хочеш, чи бажаєш ти цього у своєму житті?”

Ключі

Цінність спокою, цінність радості і щастя. Що це означає для тебе? І навіть після отримання Знань це має значення, тому що ця цінність повинна продовжувати бути для тебе очевидною, щоб ти міг продовжувати отримувати все із того, що може дати тобі Знання.
Так, що зрозумій її цінність тому, що якщо ти зрозумієш цінність життя, тоді і цінність Знання стане для тебе ясною. Я впевнений, люди інколи кажуть: “Знання, Знання, Знання, що це таке?”
Ти можеш це відкрити, отримавши Знання. Але, щоб їх отримати існує процес підготовки, він називається “Ключі”. Вони - ось що таке:
ти отримуєш ключ, і він, як відео і в ньому декілька тем: бесіда про спрагу, бесіди на самі різні теми. Тобі представляють кожну із цих тем у вигляді бесід, які я дав напротязі багатьох років. Ти дивишся їх, дивишся кожний ключ і декілька відео, які до нього приставлені. Коли ти їх передивишся, тоді переходиш до слідуючого ключа. Ти переходиш від одного відео до іншого, а потім є шостий ключ, у якому тобі представляють техніки Знань. Це дозволить тобі рухатися у своєму власному темпі і ритмі. Той, хто дійсно бажає цього, може це подивитися швидше, а інші захочуть подивиться подовше. Це ти вирішуєш сам. Це твоє рішення. Ти слухаєш стільки, скільки тобі потрібно. Річ у тому, що ти рухаєшся зі своєю швидкістю. Прийми це рішення найсправді, зрозумій це в глибині душі, зрозумій, що ти його бажаєш. І тоді це станеться. Справа не в отриманні Знань. Я займаюся саме цим: я подорожую по всьому світу і робити Знання недоступним для людей зовсім не відповідає моїй цілі. І ось я зробив Знання доступними. Це дуже просто. Більшу частину часу займе сама підготовка, а не отримання Знання.Отримати його займе всього пару годин. Але вся справа у твоєму рішенні, виходячи із своєї сили і опираючись на власні ноги, ти прийдеш до цього порогу, який проголошує: “Ця радість і спокій у моєму житті”.
Рішення за тобою. У тебе завжди буде це право. Люби, якщо тобі цього так хочеться, закохуйся в це знову, знову і знову. І дозволь мені допомогти тобі у цьому, допомогти тобі закохуватися в Знання знову і знову. У мене є така привілегія. Так що це дійсно залежить від тебе.

Один на один

Я надіюся, що це дійсно буде втішно, тому що вчення про тебе. Мова тут іде не про те, як створювати зовнішні фактори для задоволення, а про відкриття того, що вже існує. Краще всього це те, що екзамену не буде. Ніхто там не сидить і не екзаменує тебе. Так, що всі кроки приймаєш саме ти. Найсправді, саме ти робиш ці кроки. Роби крок за кроком, роби крок за кроком. Це чудовий процес. І коли ти починаєш подорож — ти повинен повертатися додому. Повернись додому, туди, де тебе ні за що не можуть осуджувати. Я не буду тебе осуджувати. Я хочу, щоб ти вчився, щоб ти досягнув розуміння. На тому справжньому фундаменті, який знаходиться всередині тебе. Весь матеріал для тебе буде неймовірним і буде взятий всередині тебе. Мова йде про твоє буття, про той шанс, який тобі даний.
В цьому світі нас осуджують і там у нас різні напрямки і ідеї. У нас в цьому світі є те і се. Але зміни це, почни насолоджуватися. Ось для чого були розроблені ключі. Я надіюсь. Я багато працював, щоб з'єднати їх в єдине ціле, і моїм критерієм було: взяти людину і підготувати її найкрашим чином, так, щоб вона увібрала усе, що можливо із Знання до кінця свого життя. Ось які у мене були критерії: працювати з кожним один на один, не з групою людей, а індивідуально. Якби там була всього одна людина, і ми сидимо з ним один напроти одного, обличчям до обличчя і говоримо. І я говорю цій людині про те, що їй потрібно знати і де вона може отримати подальшу інформацію. І саме із підбірки усіх цих бесід, що я давав. І коли він це добре зрозумів, то можливо приступити до другої теми, потім до третьої, потім до четвертої. Це все, що я хотів зробити: просто слухати і думати. Слухай про те, що я говорю і розвивай у собі цю страсть, нехай вона росте. Слухай мою страсть і нехай вона торкається твоєї. Слухай моє і нехай воно доторкнеться до твого. І тоді із того, що ти слухаєш виростає чудове почуття розуміння. І коли ти зрозумієш, коли ти відчуєш: так, я найсправді цього хочу, я найсправді дуже зацікавлений у цьому, тоді покинь посудину цікавості. Цікавість, якщо ти її залишиш позаду, і ти впевнений у тому, що тобі потрібно, тоді ти будеш готовий до отримання Знання.

Я можу допомогти

І тоді Знання дійсно можливе. Так, що до нього легко підготуватися. А чи зможеш ти уділити йому місце у твоїй перегруженій програмі? Так, ніяких проблем. Чи це приємно? Так, дуже приємно. Чи ти живий? На це відповіси ти. І що це означає? Що? І те, що в твоєму житті потрібен спокій і крапка. Справжній спокій. І я можу допомогти. І це я можу тобі допомогти. Я допоміг багатьом.
Моє навчання почалося, коли мені було дев'ять років і з тих пір я допомагав людям у цьому. А почав виступати іще раніше, так що я в стані надати допомогу. А останнє залежить від тебе.
У тебе є дар. У тебе є спрага. Вода, яку ти шукаєш теж у тебе є. Коли б ти це не відчув. Шукай, якщо це тобі потрібно і шукай, і, якщо ти це знайдеш, то тримайся за нього, тому що спокій — це хранитель.
Повір мені, коли у тебе буде спокій, тримайся за нього. І це легко, тому що він знаходиться всередині тебе.
Махараджі

1 commento:

  1. Якщо ти прочитав цей переклад і тебе зацікавила ця інформація, наступним кроком є ознайомлення з презентацією ключів, яку ти знайдеш тут же, коли повернешся наверх і там натиснеш у синьому віконечку на "презентація ключів", яка також на українській мові.

    RispondiElimina